Overslaan en naar de inhoud gaan

Medianeutraal graag

Medianeutraal opslaan en publiceren wordt steeds makkelijker door de komst van nieuwe Content Management Systemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De inhoud van een boodschap moet vandaag de dag vele vormen kunnen aannemen, omdat er simpelweg steeds meer mediasoorten zijn. Van print tot internet, van spraak tot sms-bericht. Daarom moeten de makers van inhoud al tijdens de productie goed stilstaan bij de opbouw van hun verhaal. Het moet immers makkelijk kneedbaar zijn. Als ze liever in beelden denken: denk maar aan de beeltenis van de hindoegoed Vishnu die altijd wordt afgebeeld met vier armen. Vishnu kan drie gedaantes aannemen.

related partner content for mobile comes here

Er komen steeds betere Content Management Systemen op de markt die inspelen op de convergentie van media. Stop de inhoud eenmalig in een databankapplicatie, deze stelt de tekst vervolgens desgewenst beschikbaar voor printmedia, internet, WAP, sms/mms, gesproken tekst (bijvoorbeeld een podcast) , PDA’s, telefoons et cetera. Daarmee komen nieuwe doelgroepen in zicht, tegen een geringe meerprijs.
Bron: Absatzwirtschaft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in