Genomineerden 50+ Expertise Award


Marktonderzoek van het 50+ Expertisecentrum, uitgevoerd door bureau Veldkamp, en het oordeel van een vakjury hebben deze vijf finalisten opgeleverd. De marketingprofessionals die deelnemen aan het 50+ Event op 7 december aanstaande bepalen wie de winnaar wordt.
De winnaar ontvangt tijdens dit event de eerste 50+ Expertise Award uit handen van juryvoorzitter Chris Fentener van Vlissingen (NCRV). De vakjury bestaat verder uit Mary Hoogerbrugge (FHV BBDO), Nico Hilhorst (M2Media), Carl Rohde (Sign of the Time) en Rob van Vuure (Sanoma Uitgevers).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUit het grootschalige onderzoek ´50+: speciale communicatie een must?´ is naar voren gekomen welke elementen 50+ers wel en niet waarderen in reclame-uitingen. Zo blijken een enthousiasmerende boodschap en humor goed te werken. Daarnaast geeft de 50+er aan zich te willen herkennen in een uiting. Men wil geen bekende Nederlanders zien, maar 'gewone' mensen die een afspiegeling zijn van de maatschappij. Ook vaagheden worden niet gewaardeerd. Reclame moet snel te begrijpen en informatief zijn, en bij voorkeur het product tonen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid