Retailers willen geen ‘vette’ winst maken
Overgewicht bij kinderen is ook een zorg van winkeliers, zo blijkt uit onderzoek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De obesitasepidemie onder kinderen in Amerika heeft ook de retailbranche aan het denken gezet. De Health & Wellness Survey van Progressive Grocer laat zien dat winkeliers zich bewust worden van hun rol in dit probleem.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Weliswaar werden ouders genoemd als eerstverantwoordelijken, maar toch gaf driekwart van de ondervraagden toe dat er iets moet veranderen in de marketing- en verkooppraktijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSConcrete ideeën waren er ook:
Bron: Progressive Grocer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid