Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf start ‘live participatie WebTV’

De Telegraaf is gisteren begonnen met live participatie WebTV via internet. Bezoekers konden gisteren meekijken naar een reading van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de was de uitzending te zien. Char stond vanuit de Telegraaf-studio via de webcam in contact met de lezers.
De live televisie-uitzending op internet is een productie van de nieuwe Telegraaf Business Unit Exploratie, die zich sinds september 2006 actief bezighoudt met de ontwikkeling van crossmediale concepten voor Uitgeversmaatschappij De Telegraaf.

related partner content for mobile comes here

Directeur exploratie Marianne Zwagerman: ‘De business unit exploratie heeft een nieuw concept voor webTV ontwikkeld, maar dan wel een concept waarin het beste van traditionele televisie en de interactiemogelijkheden die het internet biedt worden gecombineerd. We noemen dat live participatie webTV. Dat is tv zoals de consument gewend is, maar dan via internet, dus mét unieke participatiemogelijkheden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in