Overslaan en naar de inhoud gaan

Help, we zijn relevant!

Als eerder op deze blog vermeld, geven wij bij NS invulling aan ons communicatiebeleid gemodelleerd naar de Reputation Drivers uit Van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als eerder op deze blog vermeld, geven wij bij NS invulling aan ons communicatiebeleid gemodelleerd naar de Reputation Drivers uit Van Riel's RQ. Al enige jaren staan in het kader van de driver 'Products & services' de verbeteringen in de dienstverlening centraal en positioneren we de trein steeds meer als slimme keuze naast de auto. Conform 'Vision & Leadership' hebben we dit jaar onze visie op de bereikbaarheid van Nederland op de agenda gezet (zie o.a. Visie 2020 op ). Ons derde focusgebied is de driver 'Social Responsibility'. In dit kader zijn we de facto zeer actief, maar de positionering blijkt een moeilijke klus.

related partner content for mobile comes here

Gaan we voor toegankelijkheid (gehandicapten, ongeletterdheid, etc)? Of toch maar milieu (energie, groene stroom, etc)? Wat dacht je van leefbaarheid (diversiteit, sociale veiligheid, kwaliteit v/d publieke ruimte, etc)? Of gezondheid (beweging, sport, etc). Of toch maar gewoon bereikbaarheid, waarmee visie en maatschappelijke rol kunnen samenvallen? Voor een maatschappelijk verantwoord ondernemer pur sang, zoals NS, is het lastig positie kiezen. Je doet alles al, maar het wordt slechts tegen je gebruikt. Wie heeft een briljant advies? You?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in