Grolsch introduceert nieuwe fles
Grolsch wil met de nieuwe fles "een eigen gezicht op de biermarkt veroveren". De verpakking moet "de kwaliteit van het bier aan de drinker duidelijk maken". Dat doet Grolsch door alleen een halsetiket op de fles te plakken. Verder staat het logo van de brouwer twee keer in het glas gedrukt.
Trouwe fans van de beugelfles hoeven overigens niet te vrezen, deze blijft gewoon bestaan.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaGoed om te zien dat steeds meer fabrikanten innoveren met verpakkingen, zoals ook Coca Cola deed met de frisdrankflessen en ook Heineken heeft aluminium flesjes voor horecagelegenheden en events. Grolsch zal deze nieuwe flesjes wel breed introduceren dus ook in de retail, eerst in Nederland, daarna ook in het buitenland.
Uiteraard is aan de introductie ook nieuwe website gewijd..
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid