Overslaan en naar de inhoud gaan

Gsus wint Nima Marketing Jaarprijs

Modemerk Gsus heeft de Nima Marketing Jaarprijs 2006 gewonnnen. Bij het Nima Societal Event in Noordwijk werd dit kleine bedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitverkiezing van Gsus is op zich verrassend, want het bedrijf ontbrak aanvankelijk op de longlist. Tijdens de jurybijeenkomst werd echter ‘unaniem besloten om het innovatieve en succesvolle Nederlandse merk Gsus toe te voegen aan de genomineerden’.

related partner content for mobile comes here

Over de winnaar merkt de jury op dat Gsus ‘controverseel en met lef’ is in zijn communicatie en ‘zeer creatief en succesvol in het ontdekken van nieuwe groeimarkten die bijdragen aan de Gsus-wereld’. Het merk groeit volgens de jury razendsnel en heeft ‘echte believers’.

Initiator Nima verwoordt de afweging van de jury als volgt: ‘In de wereld om ons heen zien we nieuwe vormen van marketing ontstaan naast de gevestigde vormen. Vanuit Nima willen we met de nieuwe vormen van marketing (compleet nieuwe manieren van klantbinding) inspireren om uit te vinden wat de nieuwe marketing gaat worden. Daarom willen we een signaal geven door de twee vormen te representeren in onze nominaties.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in