Gsus wint Nima Marketing Jaarprijs
De uitverkiezing van Gsus is op zich verrassend, want het bedrijf ontbrak aanvankelijk op de longlist. Tijdens de jurybijeenkomst werd echter ‘unaniem besloten om het innovatieve en succesvolle Nederlandse merk Gsus toe te voegen aan de genomineerden’.
Over de winnaar merkt de jury op dat Gsus ‘controverseel en met lef’ is in zijn communicatie en ‘zeer creatief en succesvol in het ontdekken van nieuwe groeimarkten die bijdragen aan de Gsus-wereld’. Het merk groeit volgens de jury razendsnel en heeft ‘echte believers’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisInitiator Nima verwoordt de afweging van de jury als volgt: ‘In de wereld om ons heen zien we nieuwe vormen van marketing ontstaan naast de gevestigde vormen. Vanuit Nima willen we met de nieuwe vormen van marketing (compleet nieuwe manieren van klantbinding) inspireren om uit te vinden wat de nieuwe marketing gaat worden. Daarom willen we een signaal geven door de twee vormen te representeren in onze nominaties.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid