Philips: meer nieuwe producten en marketing
De consumentenelektronicadivisie van Philips en die van huishoudelijke apparatuur gaan zich nog meer richten op ontwerp, het ontwikkelen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldde Philips tijdens een analistendag. Het concern heeft vooral op de markt voor consumentenelektronica te maken met moordende concurrentie en daardoor met snel dalende prijzen, aldus Het Financieele Dagblad. Om dat tegen te gaan, brengt Philips meer focus aan in de productportefeuille.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om de nadruk nog meer op design te leggen, wordt Philips-hoofdontwerper Stefano Marzano nauwer betrokken bij de ontwikkeling van de consumentenelektronica-apparatuur. Daarnaast spendeert Philips het komende jaar nog eens 100 miljoen euro aan de merkencampagne Sense and Simplicity.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid