Van Troost sportmarketeer van het jaar
Michel van Troost - directeur en eigenaar van Arko Sports Media - is de winnaar geworden van de verkiezing Sportmarketeer van het Jaar 2005.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Arko Sportsmedia heeft onder leiding van Michel van Troost de afgelopen jaren met succes vakbladen voor sport op de markt gebracht (zoals sport, bestuur en management) en een groot aantal boeken op het gebied van professioneel sportmanagement en sportmarketing uitgegeven. Daarnaast is Arko ook actief in het organiseren van congressen.
Van Troost ‘is in staat geweest zich onafhankelijk op te stellen en nagenoeg alle partijen in de sportwereld te betrekken bij zijn uitgeverij Arko Sports Media’. Dat varieert van de opleidingen in sportmanagement en ‒marketing, het Mulier Instituut, het ministerie van VWS en Noc*NSF.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vincent Pijpers (Rabo Wielerplan) was ook genomineerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid