Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Troost sportmarketeer van het jaar

Michel van Troost - directeur en eigenaar van Arko Sports Media - is de winnaar geworden van de verkiezing Sportmarketeer van het Jaar 2005.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Arko Sportsmedia heeft onder leiding van Michel van Troost de afgelopen jaren met succes vakbladen voor sport op de markt gebracht (zoals sport, bestuur en management) en een groot aantal boeken op het gebied van professioneel sportmanagement en sportmarketing uitgegeven. Daarnaast is Arko ook actief in het organiseren van congressen.
Van Troost ‘is in staat geweest zich onafhankelijk op te stellen en nagenoeg alle partijen in de sportwereld te betrekken bij zijn uitgeverij Arko Sports Media’. Dat varieert van de opleidingen in sportmanagement en ‒marketing, het Mulier Instituut, het ministerie van VWS en Noc*NSF.

related partner content for mobile comes here

Vincent Pijpers (Rabo Wielerplan) was ook genomineerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in