Bureaus verlaten kranten het meest


Welke oude media verliezen het meest en voorgoed? Die vraag stelde
Icom in de VS aan een aantal van haar marketingbureaus. Kranten komen er veruit het slechtst vanaf met 42 procent, tv en radio met 20 procent komen er nog redelijk uit.
eMarketer put uit het onderzoek van Icom om de cijfers grafisch vorm te geven. Het rijtje:
1. Dagbladen: 42 procent
2. Radio: 20 procent
3. TV: 20 procent
4. Tijschriften: 18 procent
5. Bioscoop: 16 procent
6. Buiten: 6 procent
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNu gaat het om slechts 58 respondenten, maar wel mensen die dagelijks professioneel met de media(inkoop) van doen hebben.
En wat komt het meest op:
1. Blogs, e-mail, sociale sites
2. Virale marketing
3. Internet (interstitials etc.)
het onderste staatje in genoemd bericht is nog het meest nieuwswaardig: welke media zijn geschikt voor crossmedia en het trekken van verkeer naar websites> Daaruit blijkt dat kranten, tijschriften en tv alle drie ongeveer rond de 20 procent van de stemmen halen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid