Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureaus verlaten kranten het meest

Welke oude media verliezen het meest en voorgoed? Die vraag stelde Icom in de VS aan een aantal van haar marketingbureaus. Kranten komen er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welke oude media verliezen het meest en voorgoed? Die vraag stelde
in de VS aan een aantal van haar marketingbureaus. Kranten komen er veruit het slechtst vanaf met 42 procent, tv en radio met 20 procent komen er nog redelijk uit.

related partner content for mobile comes here

put uit het onderzoek van Icom om de cijfers grafisch vorm te geven. Het rijtje:
1. Dagbladen: 42 procent
2. Radio: 20 procent
3. TV: 20 procent
4. Tijschriften: 18 procent
5. Bioscoop: 16 procent
6. Buiten: 6 procent

Nu gaat het om slechts 58 respondenten, maar wel mensen die dagelijks professioneel met de media(inkoop) van doen hebben.

En wat komt het meest op:
1. Blogs, e-mail, sociale sites
2. Virale marketing
3. Internet (interstitials etc.)

het onderste staatje in genoemd bericht is nog het meest nieuwswaardig: welke media zijn geschikt voor crossmedia en het trekken van verkeer naar websites> Daaruit blijkt dat kranten, tijschriften en tv alle drie ongeveer rond de 20 procent van de stemmen halen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in