Overslaan en naar de inhoud gaan

Drugskartel in marketing

'The Family' kan goed de naam zijn van een maffiose organisatie en dat is het dan ook in Mexico. Ze staat bekend om het gooien met hoofden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'The Family' kan goed de naam zijn van een maffiose organisatie en dat is het dan ook in Mexico. Ze staat bekend om het gooien met hoofden van geliquideerde tegenstanders en politieagenten. Recent werden weer een aantal met briefjes met de hartelijke groeten van the Family, nadat. Maar de club is het zat. Ze begint een marketingoffensief om haar naam te zuiveren.

related partner content for mobile comes here

The Family in kranten van de provincie met daarin een heel ander verhaal dan bekend is onder de vrezende bevolking.

The Family, stond erin, bestrijdt juist het kwaad door te vechten tegen ontvoeringen, roofovervallen en verkoop van amfetaminen. "Onze enige reden van bestaan is de liefde voor onze staat en we willen niet dat de waardigheid van onze mensen wordt bezoedeld. De organisatie is juist gevormd om ongecontroleerde misdaad in onze staat te bestrijden."

Nee, de misdaad komt van groepen als 'Milenio Cartel' en '30 Gang'. De boodschap is ook via folders in de hele omgeving verspreid. Het wachten is op de website en op radio- en tv-reclame.

Getekend: The Michoacán Family.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in