Mountain creëert Campioentje-verpakking
Mountain Design heeft een identiteit ontwikkeld voor Campioentje, het nieuwe concept van Campina met verantwoorde zuivel voor kinderen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het concept werd samen met FHV/BBDO vervaardigd. In het concept zien we Campioentje de koe, die op speelse wijze kinderen uitnodigt naar buiten te komen, te spelen en leuke records neer te zetten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Onderdeel van het concept zijn onder andere een tv-commercial, een kampioenenjournaal op Nickelodeon, een site, kampioenenboeken en andere promotionele items.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de verpakking staan naast Campioentje de koe smaak, natuurlijkheid en voedzaamheid centraal. De range bestaat uit 4packs met daarin portieverpakkingen drinks en 2packs yoghurts in diverse smaken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid