Overslaan en naar de inhoud gaan

Fight cancer gelanceerd

Fight cancer is de naam van een nieuw fondsenwervend label met de doelstellingen: vier het leven, vecht tegen kanker, steun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fight cancer werft fondsen voor kankeronderzoek en creëert het bewustzijn over kanker. Daarnaast wil Fight cancer een platform bieden voor wie zelf in actie wil komen in de strijd tegen kanker. De is de virtuele ontmoetingsplek. Hier kan men discussiëren, Fight-producten kopen waarvan de opbrengsten naar wetenschappelijk onderzoek gaan en op de hoogte gehouden worden van alle nieuwe acties, artikelen en evenementen van Fight cancer.
Er is een campagne (‘Lekker boeiend’) die zich richt op de vraag: wat is er werkelijk zo belangrijk in het leven? De campagne speelt met een knipoog in op het consumentengedrag van de maand december.

related partner content for mobile comes here

Verschillende (media)partners hebben zich inmiddels aangesloten bij Fight cancer, zoals Microsoft, Caz! en Delta Lloyd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in