Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Doorne Advocaten wint Gouden Toga

Van Doorne Advocaten Notarissen Fiscalisten heeft de Gouden Toga 2006 gewonnen, een prijs voor arbeidsmarktcommunicatie gericht op juristen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdschrift Mr. Heeft de prijs dit jaar in het leven geroepen. Er waren tien nominaties.

related partner content for mobile comes here

De advertentie van Van Doorne (‘Ben jij scherp genoeg?’) werd door de jury, die onder voorzittersschap stond van Paul Mertz, bekroond als beste. De advertentie wordt omschreven als opvallend en onderscheidend. De uiting geeft blijk van visie en consistentie, en ook de verschillende visualisaties van het begrip ‘scherp’ worden als creatief omschreven. Tenslotte prijst de jury Van Doorne voor de duidelijke link die er wordt gelegd tussen de advertentie en de website.

De Gouden Toga, die bestaat uit een bronzen beeld van vormgever Frank van Hooft en een oorkonde, wordt vandaag door Mr.-uitgever Symen Jansma overhandigd aan Herman de Haan, directeur van Van Doorne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in