Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw blad over trends: Second Sight

Nieuw blad over consumententrends in de maak!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 14 mei verschijnt het magazine (de site is nog niet uptodate en ik heb helaas ook nog geen cover gezien...).

related partner content for mobile comes here

Het blad maakt onderdeel uit van een trend(watch)platform dat dit voorjaar zal worden uitgerold. Naast het blad is er ook een (gratis) wekelijkse email-trendletter en komt er een interactieve website. Ook zullen er activiteiten worden georganiseerd, zoals het Trendwatcher of the Year-event, een jaarlijks evenement om de trendwatchwereld voor een brede groep overzichtelijker te maken.

Het is een initiatief van Jan Bletz en Andrea Wiegman, oprichters van het trendblad Eye.

Second Sight zal 10 keer per jaar verschijnen. In elk nummer worden aan de hand van actuele thema's trends besproken. Het eerste nummer staat grotendeels in het teken 'overvloed'.

Volgens de makers is Second Sight 'waardevol voor een brede doelgroep, vooral voor marketeers en andere intensieve afnemers van trendinformatie. Voor hen wil het blad een gids in trendwatchland zijn.'

De oplage van Second Sight is 2.000 exemplaren. In eerste instantie alleen via abonnement, maar het is de bedoeling dat het op termijn ook in de boekhandel komt te liggen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in