Nieuw blad over trends: Second Sight


Op 14 mei verschijnt het magazine Second Sight (de site is nog niet uptodate en ik heb helaas ook nog geen cover gezien...).
Het blad maakt onderdeel uit van een trend(watch)platform dat dit voorjaar zal worden uitgerold. Naast het blad is er ook een (gratis) wekelijkse email-trendletter en komt er een interactieve website. Ook zullen er activiteiten worden georganiseerd, zoals het Trendwatcher of the Year-event, een jaarlijks evenement om de trendwatchwereld voor een brede groep overzichtelijker te maken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is een initiatief van Jan Bletz en Andrea Wiegman, oprichters van het trendblad Eye.
Second Sight zal 10 keer per jaar verschijnen. In elk nummer worden aan de hand van actuele thema's trends besproken. Het eerste nummer staat grotendeels in het teken 'overvloed'.
Volgens de makers is Second Sight 'waardevol voor een brede doelgroep, vooral voor marketeers en andere intensieve afnemers van trendinformatie. Voor hen wil het blad een gids in trendwatchland zijn.'
De oplage van Second Sight is 2.000 exemplaren. In eerste instantie alleen via abonnement, maar het is de bedoeling dat het op termijn ook in de boekhandel komt te liggen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid