Nederland wint twee zilveren Lions Direct
De eerste Leeuwen in Cannes zijn binnen. Tijdens de uitreiking van de Media Lions en Lions Direct gisterenavond zijn twee zilveren…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De derde Nederlandse nominatie, voor ABN-Amro door INC-21, werd niet bekroond. Van de in totaal 1209 uitingen waren er 16 van Nederland, overall een goede score dus. Jos Krützmann zat voor ons land in de Lions Direct-jury, die werd voorgezeten door Alexander Schmidt-Vogel, ceo van MediaCom. De Grand Prix werd gewonnen door het Australische bureau Host, voor Virgin Mobile.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het enige Nederlandse bureau op de Media Lions-shortlist, Fuel Europe voor Volvo, greep naast een Leeuw. De Media Grand Prix ging naar OMD Santiago uit Chili, voor het product Cristal Clear van CCU. Nederland was niet vertegenwoordigd in de Media Lions jury.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid