Overslaan en naar de inhoud gaan

`Mobile Vikings is een conversation company`

Wie via sociale media een vraag stelt aan de Belgische mobiele operator Mobile Vikings, wordt niet meer alleen helpdeskmedewerkers of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Overdag zijn er helpdeskmedewerkers of marketeers die consumenten te woord staan, ‘s avonds tussen 20-22 uur helpen ook andere medewerkers.

related partner content for mobile comes here

Dorien Aerts, chief marketing Viking: ‘Belangrijk is dat iedereen uiteraard op gepaste manier kan helpen. Daarom komen er interne socialemediaopleidingen voor onze andere medewerkers.’

Om medewerkers te belonen die ‘s avonds de sociale media volgen, is een intern creditsyteem opgezet. Per dienst verdienen medewerkers een aantal credits die ze kunnen inruilen voor onder andere boeken, maar die ze ook kunnen opsparen samen met hun team voor teambuildingactiviteiten.

De mobiele internetoperator wordt op deze manier een conversation company. Steven Van Belleghem, auteur van de het boek ‘The Conversation Company’: 'Mobile Vikings heeft zijn groei te danken aan tevreden klanten. Deze mensen vertellen het verhaal van Mobile Vikings aan anderen en zo bouwt het bedrijf zijn reputatie op. Wat Mobile Vikings beseft, is dat elke medewerker verantwoordelijk is voor de goede klantenbeleving. Door nu ook elke medewerker een concrete service verantwoordelijkheid te geven, wordt dat concreet.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in