`Mobile Vikings is een conversation company`


Overdag zijn er helpdeskmedewerkers of marketeers die consumenten te woord staan, ‘s avonds tussen 20-22 uur helpen ook andere medewerkers.
Dorien Aerts, chief marketing Viking: ‘Belangrijk is dat iedereen uiteraard op gepaste manier kan helpen. Daarom komen er interne socialemediaopleidingen voor onze andere medewerkers.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm medewerkers te belonen die ‘s avonds de sociale media volgen, is een intern creditsyteem opgezet. Per dienst verdienen medewerkers een aantal credits die ze kunnen inruilen voor onder andere boeken, maar die ze ook kunnen opsparen samen met hun team voor teambuildingactiviteiten.
De mobiele internetoperator wordt op deze manier een conversation company. Steven Van Belleghem, auteur van de het boek ‘The Conversation Company’: 'Mobile Vikings heeft zijn groei te danken aan tevreden klanten. Deze mensen vertellen het verhaal van Mobile Vikings aan anderen en zo bouwt het bedrijf zijn reputatie op. Wat Mobile Vikings beseft, is dat elke medewerker verantwoordelijk is voor de goede klantenbeleving. Door nu ook elke medewerker een concrete service verantwoordelijkheid te geven, wordt dat concreet.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid