ING: 95% klantcontacten over twee jaar 'mobiel'


Dit maakt ING Nederland bekend in het eigen ING Journaal, waarmee zij klanten en stakeholders informeert over de actuele ontwikkelingen en resultaten van het bankbedrijf in Nederland.
Op dit moment maken 1,1 miljoen klanten dagelijks gebruik van de ING Mobiel bankieren app. Over 2 jaar zal naar verwachting zo’n 95% van alle contacten met klanten via mobiel en tablet verlopen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe bank wil haar leidende positie in mobiel bankieren uitbouwen. Ook komend jaar wordt daarom volop geïnvesteerd in innovaties op het gebied van mobiel bankieren. zegt Nick Jue, directievoorzitter van ING Nederland: 'Zo starten we dit jaar met de mogelijkheid om met een mobiele telefoon bij de kassa te betalen en kunnen klanten straks ook live in gesprek met onze adviseurs via Mijn ING of de app.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid