Overslaan en naar de inhoud gaan

Kees Klomp naar True Ideas

Met ingang van 1 maart werkt Kees Klomp als strategy director bij True Ideas. Klomp werkte eerder als research director bij FHV/BBDO en als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klomp was founding partner van Beyond the Line/Y&R en Karmanomics.

related partner content for mobile comes here

Klomp gaat zich bij True Ideas bezighouden met merkpositioneringen en marketingstrategieën. Ook zal hij vanaf 1 april de redactie voor een nieuwe blog over de betekeniseconomie en betekenismarketing voor zijn rekening nemen: Thruthmarks.

Robert-Jan de Groot: ‘Met Kees in onze gelederen willen we doorgroeien naar de volgende fase van ons bureau. We streven er naar om een full-service advies-bureau voor betekenismarketing worden. Wij vinden
namelijk dat het betekenis-beginsel een centrale en effectieve benadering van merkmanagement is’.

Kees Klomp: ‘True Ideas was al jaren een klant van me. De stap om me aan te sluiten en bij ze te gaan werken was dus snel gemaakt’.

True Ideas werkt voor klanten als Rabobank Nederland, Hero, Friso,Cup-a-Soup, Croma, Lipton, PGGM, Telecombinatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in