Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontwikkelingen die de toekomst van mobile advertising vorm geven

Er wordt steeds meer uitgegeven aan mobile advertising. De verwachting van dit jaar wordt geschat op zo’n $9.7 biljoen wereldwijd. Bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. Mobiel webdesign Gebruiksvriendelijkheid van mobile websites blijkt een van de grootste trends waarbij het mobile web design een betere ervaring moet bieden voor Smartphone gebruikers. Onlangs constateerde Google dat het de reputatie van een bedrijf kan aantasten wanneer bedrijfswebsites niet volledig mobiel vriendelijk bereikt kunnen worden.

related partner content for mobile comes here

2. SoLoMo marketing wordt vaker toegepastDe trends van social, local (SoLoMo) zorgen ervoor dat smartphone gebruikers benaderd kunnen worden met lokale promoties, acties en/of informatie. De mensen die gebruik maken van locatie applicaties zoals: bijv: Yelp, Foursquare and Groupon, bieden een mogelijkheid om te profiteren van lokale acties.

3. Mobile wordt een belangrijke sleutel in de geïntegreerde marketing plannen. Sinds 2012 er is een enorme groei in mobiele platforms en beginnen partijen de belangen te in te zien van het toepassen van mobile marketing in zowel B2C al B2B marketing campagnes. Dit jaar zijn er meer Smartphones aangeschaft dan pc’s en komen er ook meer goedkopere toestellen op de markt. Hierdoor is het van groot belang dat bedrijven vaker gebruik maken van mobiele marketing omdat de groep van Smart phone gebruikers zich uitbreid.

4. Big dataHet geheugen van mobiele telefoons wordt uitgebreider waardoor ze technisch meer aankunnen. Ook het internet wordt sneller en camera’s worden voorzien van betere opname kwaliteit. Partijen als Instagram en andere foto en/of video services maken hun opmars.

5. Engagement om elk consument aan te spreken Elk individu heeft eigen voorkeuren en dient op een eigen manier toegesproken te worden. Het aangaan van een interactie met de gebruiker kan een persoonlijke relatie bevorderen waardoor er meer binding met het merk ontstaat.

Houdt dus rekening met deze ontwikkelingen en implementeer deze trends in de mobile marketing strategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in