Mkb-blad moet vooral nuttige informatie hebben


Dat blijkt uit het onderzoek 'Ondernemersbladen in Nederland - Wat ondernemers wensen', dat in januari door TNS NIPO is uitgevoerd in opdracht van Reed Business Information. De informatie moet in het blad zo gepresenteerd worden, dat het hen tips en trucs biedt om de bedrijfsvoering te optimaliseren. Mkb'ers vinden dat daarbij ook de negatieve kanten van het ondernemen aan de orde moeten komen.
98 Procent van de mkb-ondernemers vindt dat een ondernemersblad nuttige informatie uit de werkpraktijk moet bieden, terwijl 82 procent meent dat een ondernemersblad no-nonsense informatie moet bieden. Nog eens 85 procent zegt dat praktische informatie de belangrijkste reden is om een ondernemersblad te lezen.
TNS NIPO ondervroeg 462 directeuren van midden- en kleinbedrijven uit een representatieve steekproef naar sector en werknemersklasse. Aan de hand van stellingen is hen gevraagd in hoeverre zij het eens of oneens waren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid