Overslaan en naar de inhoud gaan

Mkb-blad moet vooral nuttige informatie hebben

Ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb) willen in een ondernemingsblad vooral nuttige, praktische, no-nonsense informatie, die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het onderzoek 'Ondernemersbladen in Nederland - Wat ondernemers wensen', dat in januari door TNS NIPO is uitgevoerd in opdracht van Reed Business Information. De informatie moet in het blad zo gepresenteerd worden, dat het hen tips en trucs biedt om de bedrijfsvoering te optimaliseren. Mkb'ers vinden dat daarbij ook de negatieve kanten van het ondernemen aan de orde moeten komen.

related partner content for mobile comes here

98 Procent van de mkb-ondernemers vindt dat een ondernemersblad nuttige informatie uit de werkpraktijk moet bieden, terwijl 82 procent meent dat een ondernemersblad no-nonsense informatie moet bieden. Nog eens 85 procent zegt dat praktische informatie de belangrijkste reden is om een ondernemersblad te lezen.
TNS NIPO ondervroeg 462 directeuren van midden- en kleinbedrijven uit een representatieve steekproef naar sector en werknemersklasse. Aan de hand van stellingen is hen gevraagd in hoeverre zij het eens of oneens waren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in