Overslaan en naar de inhoud gaan

Minder animo voor Jaarprijzen ADCN

De ADCN heeft ‘beduidend minder’ inzendingen ontvangen voor de door haar georganiseerde Jaarprijzen dan in voorgaande jaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een persbericht laat de creatievenassociatie weten de recessie en de gebeurtenissen op 11 september vorig jaar als oorzaken te zien. ‘Zoals het misschien in heel reclameland even iets minder is, zo kan de ADCN dat meteen merken aan het aantal inzendingen.’ Opmerkelijk, want het aantal inzenders is wel hoger: zelfs 36 meer dan vorig jaar.

related partner content for mobile comes here

De meest opvallende daling is zichtbaar in de categorie Dagbladen. Voor Vakbladen werd juist meer ingestuurd en ook de vorig jaar geïntroduceerde categorie Cross Media is iets populairder geworden.

Tijdens de jaarlijkse Kijkdagen van 18 t/m 22 februari zijn de inzendingen bij Angel Amsterdam te bezichtigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in