Minder animo voor Jaarprijzen ADCN
De ADCN heeft ‘beduidend minder’ inzendingen ontvangen voor de door haar georganiseerde Jaarprijzen dan in voorgaande jaren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In een persbericht laat de creatievenassociatie weten de recessie en de gebeurtenissen op 11 september vorig jaar als oorzaken te zien. ‘Zoals het misschien in heel reclameland even iets minder is, zo kan de ADCN dat meteen merken aan het aantal inzendingen.’ Opmerkelijk, want het aantal inzenders is wel hoger: zelfs 36 meer dan vorig jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De meest opvallende daling is zichtbaar in de categorie Dagbladen. Voor Vakbladen werd juist meer ingestuurd en ook de vorig jaar geïntroduceerde categorie Cross Media is iets populairder geworden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTijdens de jaarlijkse Kijkdagen van 18 t/m 22 februari zijn de inzendingen bij Angel Amsterdam te bezichtigen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid