Belangstelling voor Volvo dankzij huwelijk
Er is sprake van enig 'tango-effect' wat betreft de verkopen van grotere modellen Volvo's na 'het' huwelijk, waarin zij prominent in beeld…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zegt Carlo Brantsen, hoofdredacteur van Carros Magazine in een gesproken column vandaag op de commerciële radiozender Business Nieuws Radio. Hij heeft met Volvo gebeld om uit te zoeken of de vraag naar grotere Volvo's is gestegen na zoveel exposure of de televisie op de dag van het huwelijk van Willem Alexander met Máxima. De pr-man van Volvo, die altijd vaag pleegt te zijn over zaken aangaande het wagenpark van het koninklijk huis, vertelde Brantsen 'dat er op de website en bij enkele dealers sprake was van verhoogde activiteit.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid