Overslaan en naar de inhoud gaan

Belangstelling voor Volvo dankzij huwelijk

Er is sprake van enig 'tango-effect' wat betreft de verkopen van grotere modellen Volvo's na 'het' huwelijk, waarin zij prominent in beeld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt Carlo Brantsen, hoofdredacteur van Carros Magazine in een gesproken column vandaag op de commerciële radiozender Business Nieuws Radio. Hij heeft met Volvo gebeld om uit te zoeken of de vraag naar grotere Volvo's is gestegen na zoveel exposure of de televisie op de dag van het huwelijk van Willem Alexander met Máxima. De pr-man van Volvo, die altijd vaag pleegt te zijn over zaken aangaande het wagenpark van het koninklijk huis, vertelde Brantsen 'dat er op de website en bij enkele dealers sprake was van verhoogde activiteit.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in