Overslaan en naar de inhoud gaan

Mastercard komt met emotionele film over dochter en vader, gebaseerd op een waargebeurd verhaal

De commercial is onderdeel van de nieuwe 'Safety & Security' campagne van Mastercard.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

FCB Amsterdam creërde de film vanuit de strategische gedachte ‘voor een perfect moment laat je niks aan het toeval over’.

related partner content for mobile comes here

De film draait om een vrouw die haar vader wil verrassen. Aan de hand van een foto uit haar jeugd knapt ze zijn oude en versleten auto op. Ze houdt daarbij continu controle en overzicht, maar soms moet ze het uit handen geven. Aan het einde van de film wordt de vader verrast met de gerestaureerde auto. Pas dan blijkt dat dit perfecte moment draait om het herbeleven van de herinnering met haar vader en niet alleen om de auto.

Het script is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Creatie heeft zich laten inspireren door een collega die de auto van zijn overleden vader heeft gerestaureerd.

 

Verantwoordelijk bij klant: Marene Arnold, Phuong Nguyen
Bureau: FCB Amsterdam
CCO: Massimo van der Plas
Creatie: Rolf Bais, Wouter Kampman
Strategie: Kirsten Scholte
Account: Benjamin Messelink, Netteke Bak, Fabienne Molleman
TV-producer: Joze Rikken
Productiemaatschappij: CZAR
Producent: Roos Blank
Regisseur: Willem Gerritsen
DOP: Robbie van Brussel
Offline editing: Schnitt Schneiders
Editor: Wouter van Luijn
Grading + post: De Grot
Sfx + mixage: Soundcircus
Voice-over: Thom Hoffman
Muziek: Jorrit Kleijnen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
H Post

Prachtige muziek

Paul

Wat is de naam van de actrice in deze commercial?

Ron

Daar was ik ook wel benieuwd naar, wat een mooie ogen heeft deze dame.
Ze doet me erg denken aan Georgina Verbaan qua ogen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in