Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketinggoeroe Mark Ritson fileert Nederlandse campagnes

‘Ik had niet gedacht dat de Nederlanders zouden zwichten voor dit soort emo-purpose Hollywood-achtige bullshit.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

6 maart jl. was marketingorakel Mark Ritson (zie kader) even over uit Australië om ons Nederlanders bij te schijnen in de donkerte van het marketingvak. Hij verzorgde onder meer het keynote-verhaal bij de eerste editie van Adformatie Connect, alwaar de top van marketing- en bureau-Nederland zich had verzameld (meer informatie onderaan dit artikel). Adformatie kreeg - en greep - de kans om Ritson vooraf te spreken. In de lobby van zijn hotel legden we hem min of meer actuele en/of spraakmakende campagnes voor. ‘Mark Ritson on Dutch campaigns.’ Waarschuwing vooraf: hij kan wat ruw uit de hoek komen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in