Tefal kiest voor social media bureau Somention
Tefal (Groupe SEB), de wereldwijde marktleider in keuken- en huishoudapparatuur, brengt haar social media-activiteiten onder bij Somention.


Het social media-bureau is verantwoordelijk voor de content creatie, community management en campagnes voor de social media kanalen van Tefal.
Tefal wil zich hiermee specifieker gaan richten op de opkomende millennial-doelgroep. Naast het community management en het ontwikkelen van content voor de social media-kanalen van Tefal verzorgt Somention ook strategische campagnes, zoals de jaarlijks terugkerende Pannenkoekdag-actie die binnenkort start.
Somention verzorgt de social media en 24-uurswebcare voor grote partijen als onder andere Stokke, Pickwick, Royal Canin en Bepanthen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid