Overslaan en naar de inhoud gaan

Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon nieuwe strategische en creatieve partner Foam

KRFL wordt onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de positionering van het fotomuseum.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daarnaast wordt Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon verantwoordelijk voor de communicatie van de door Foam geïnitieerde projecten in binnen- en buitenland.

related partner content for mobile comes here

‘We zijn op steeds meer plekken in de wereld actief met een groeiende variëteit aan projecten en initiatieven waarbij de nadruk ligt op het scouten en presenteren van jong talent’, vertelt  Marloes Krijnen, oprichter en directeur van Foam. ‘KRFL onderschrijft onze internationale ambities en gezamenlijk zullen we de volgende stappen zetten om deze uit te bouwen.’

Hesling Reidinga, creatief directeur van KRFL, is erg blij met de nieuwe samenwerking: ‘Foam staat wereldwijd bekend als de curator van jong fotografietalent en ze sluiten met hun ambities perfect aan bij onze (inter)nationale clientèle en creatieve aspiraties.’

Komend jaar zal Foam onder meer activiteiten ontplooien in New York, Londen, Frankfurt, Parijs, Seoul en Mexico Stad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in