Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Open Wear

Prijswinnend sportswear platform verstevigt sales en merk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Open Wear is een collectief skiërs en snowboarders, dat betaalbare sportswear aanbiedt met een focus op kwaliteit, duurzaamheid en transparantie. Build In Amsterdam werd gevraagd een e-commerce platform te ontwikkelen, die de merkwaarden tot in de laatste pixel uitdragen. Je kan er op een intuïtieve manier shoppen, inclusief 360° viewer, eenvoudige checkout, visueel georiënteerde stories en een reward systeem voor de community. De komende tijd wordt het verder ontwikkeld.

Martijn Jegerings, Co-founder van Open Wear over de resultaten: "We zien dat de omzet enorm is gestegen en de verkopen via mobiel zijn verviervoudigd. Daarnaast merken we nu al dat de perceptie van ons merk enorm in waarde is gestegen.”

Het platform werd Site of the Day bij Awwwards, CSS Design Awards en Mindsparkle Mag en genomineerd voor ‘E-commerce Platform Of The Year’ bij Awwwards.

Bekijk het project op: www.open-wear.com

Credits
Concept, design en productie: Build In Amsterdam

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende online dossier, waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

related partner content for mobile comes here






Tip: submit your work to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in