Magneet-inzendingen worden cross-medialer
Vanaf 4 september wordt er gejureerd. Eind september worden de nominaties bekendgemaakt en 31 oktober de Magneten uitgereikt.
‘Het cross-mediale karakter van de ingezonden campagnes maakt dat de jury steeds dieper in een case moet duiken’, aldus SJP-voorzitter Hans Kroonen. ‘Een game bijvoorbeeld kun je niet beoordelen als je ’m niet ook even speelt. Maar je wilt ook weten hoe de game is aangejaagd en bijdraagt aan recruitmentdoelstellingen.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSommige inzendingen dienen naast werving ook andere doelen. Zo werft de inzending van Kinderboerderij De Pijp personeel én fondsen en heeft de campagne van Randstad ook corporate doelstellingen.
Opvallend is verder dat de jury voor de categorie Employer Brand dit jaar weer meer cases te beoordelen heeft.
De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Employer Branding Experience 2013 op 31 oktober in Den Haag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid