‘Filmpje KPN kan echt niet’
Pestexpert René Veenstra zegt dat KPN te ver gaat in de meest recente commercial om 4G te promoten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de televisiereclame van KPN, filmt een vader zijn zoon in een gênante situatie – schreeuwend van angst tijdens een parachutesprong – en zet het materiaal zonder zijn toestemming op internet, nog tijdens de parachutesprong zelf. ‘Hé commando, ik heb je op internet gezet!’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Groningse hoogleraar sociologie René Veenstra, een expert op het gebied van pesten, zegt dat het duidelijk is dat het filmpje tegen de zin van de jongen op internet wordt gezet. ‘Dat is in tegenspraak met alle regels over verantwoord gebruik van sociale media en de etiquette op internet.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: De Telegraaf
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid