
Hiervoor waren gebruikscijfers altijd gebaseerd op schattingen van onderzoeksbureaus.
‘Mobiel is de nieuwe TV’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFArno Lubrun (Director Facebook Benelux): “CMO’s willen weten waar hun audience zit. Met deze cijfers willen we laten zien dat Facebook een groot bereik heeft op de mobiel. Mobiel is de nieuwe TV. Met 6 miljoen mobiele gebruikers hebben we 2 keer zoveel bereik als een populair televisie programma als The Voice of Holland. Daarnaast kunnen we door de targeting mogelijkheden relevantie en waarde bieden. Een ijsmerk met een nieuwe android app kan bijvoorbeeld targetten op haar doelgroep nabij het strand met een Android telefoon en deze op de dag dat het mooi weer is bereiken. “
77% van de Nederlanders gebruikt Facebook mobiel. Dit ligt een stuk hoger dan het wereldwijde gemiddelde van 70% .
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee