Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt komt met de Reclame Reactie Monitor

Kobalt Media Services biedt haar adverteerders de mogelijkheid het bereik en het effect van een printcampagne te laten meten. Als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze monitor is een initiatief van Continental Internet Marketing Research in Zoetermeer in samenwerking met Interview-NSS. Continental voert de onderzoeken via het web uit met respondenten uit HetPanel.nl.

related partner content for mobile comes here

Interview-NSS zorgt voor een representatieve steekproef en -weging van de data. De cijfers in de Reclame Reactie Monitor worden gerelateerd aan de Interview-NSS MediaScanner XL.

Naast het bereik van de advertentie wordt gemeten in hoeverre de propositie wordt herkend, hoeveel personen dit product of dienst al hebben afgenomen en of men het van plan is te kopen. Maar ook de beleving van de advertentie wordt gemeten.

De onderzoeken worden afgenomen binnen de verschijningsinterval van een titel. Het complete rapport wordt vervolgens binnen één week na plaatsing afgeleverd, wat bijsturing tijdens een campagne mogelijk maakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in