Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM intensiveert samenwerking met DDB

KLM kiest voor een intensieve samenwerking met DDB. De grotere samenweking gaat om wereldwijde KLM merk-, product- en tactische…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen tweeëneenhalf jaar werkte KLM al samen met DDB en Tribal DDB op diverse internationale campagnes. Aan de keuze voor DBB is geen pitch vooraf gegaan.
Volgens KLM heeft DDB in de afgelopen jaren laten zien dat zij zowel op creatief vlak als strategisch alles in huis heeft wat KLM in haar bureaupartner zoekt. De samenwerking op projectbasis verliep naar tevredenheid en gaf dan ook een goede basis om een intensievere samenwerking aan te gaan. ‘De samenwerking met DDB geeft KLM de gelegenheid om haar communicatieactiviteiten effectief te bundelen, coördineren en monitoren.’

related partner content for mobile comes here

Met het onderbrengen van de marketingcommunicatie activiteiten heeft KLM haar klantenbelang bij de DDB groep uitgebreid. Air France en KLM kozen eerder al voor Rapp Collins, als dm-bureau voor Flying Blue. Dit account wordt zowel vanuit Amsterdam als Parijs bediend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in