KLM intensiveert samenwerking met DDB
De afgelopen tweeëneenhalf jaar werkte KLM al samen met DDB en Tribal DDB op diverse internationale campagnes. Aan de keuze voor DBB is geen pitch vooraf gegaan.
Volgens KLM heeft DDB in de afgelopen jaren laten zien dat zij zowel op creatief vlak als strategisch alles in huis heeft wat KLM in haar bureaupartner zoekt. De samenwerking op projectbasis verliep naar tevredenheid en gaf dan ook een goede basis om een intensievere samenwerking aan te gaan. ‘De samenwerking met DDB geeft KLM de gelegenheid om haar communicatieactiviteiten effectief te bundelen, coördineren en monitoren.’
Met het onderbrengen van de marketingcommunicatie activiteiten heeft KLM haar klantenbelang bij de DDB groep uitgebreid. Air France en KLM kozen eerder al voor Rapp Collins, als dm-bureau voor Flying Blue. Dit account wordt zowel vanuit Amsterdam als Parijs bediend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid