Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinect sensor niet alleen voor games

'24 uur Kinect Hackathon om een persoonlijke merkbeleving te creëren.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgende week  organiseren UX Design bureau  en Microsoft de 24 uur Kinect Hackathon in Pakhuis de Zwijger. De makers van het Kinect platform bij Microsoft US en het team van Ripple zullen je met raad en daad bijstaan tijdens de eerste Kinect v2 sensor Hackathon in Nederland.  

related partner content for mobile comes here

Jerry Lieveld, de UX expert van Nederland, heeft het team verantwoordelijk voor Kinect bij Microsoft US zover gekregen om naar Nederland te komen voor een showcase van de Microsoft Kinect v2 Sensor en de toepassing van het device in non-game related platforms. Deze showcase zal plaatsvinden tijdens de Amsterdam Kinect Hackathon, in Pakhuis de Zwijger op 5 en 6 september 2014, met een pre-evening op 4 september. Ook het team van Ripple, bekend van hun voetcontrole voor de Kinect, zal aanwezig zijn tijdens de Amsterdam Kinect Hackathon.

&;De Kinect v2 Sensor biedt zeer interessante mogelijkheden in interactieve en relevante toepassingen die in te zetten zijn voor o.a. marketing, retail en healthcare.  Door nabijheid van de user bij een interactieve display kunnen we bijvoorbeeld 3d gezichtsherkenning met social te koppelen om een rijke en persoonlijke merk beleving te creëren. Door de dalende kosten van de tech wordt het steeds eenvoudiger voor adverteerders om dit binnen concepten en merkactivaties mee te nemen.&; aldus Jerry Lieveld van DARE TO DIFR.  

Het pan-europese event is , UI en UX designers en een ieder die mogelijkheden ziet om een idee uit te voeren met de Kinect v2 Sensor. De Kinect Hackathon vond eerder plaats in New York en Berlijn, het is de eerste keer dat de Microsoft Kinect v2 Sensor in Nederland wordt getoond. 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in