Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktaandeel NPO zakt in week 34 naar 28,6 procent

Het marktaandeel van de Publieke Omroep daalt iets ten opzichte van de week ervoor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vlak voor de start van het televisieseizoen daalt de NPO iets in marktaandeel. In week 33 had het over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 30,7 procent, in de afgelopen week was dat 28,6 procent.

related partner content for mobile comes here

RTL Nederland stijgt van 21,4 procent naar 24,8 procent, terwijl de zenders van SBS Broadcasting gelijk blijven op 13,6 procent.

Programma top tien week 34
1          24-08-2014   STUDIO SPORT EREDIVISIE     NPO1 2.803.000 kijkers
2          24-08-2014   JOURNAAL 20 UUR          NPO1 2.738.000 kijkers
3          24-08-2014   EEN TEGEN 100    NPO1 1.968.000 kijkers
4          24-08-2014   TUSSEN KUNST EN KITSCH     NPO1 1.767.000 kijkers
5          18-08-2014   DROOMHUIS GEZOCHT  NPO1 1.625.000 kijkers
6          23-08-2014   HOLLANDS GOT TALENT           RTL4  1.625.000 kijkers
7          21-08-2014   SLIMSTE MENS      NPO2 1.530.000 kijkers
8          18-08-2014   HALF ACHT NIEUWS       RTL4  1.481.000 kijkers
9          23-08-2014   Za       50 JAAR VAN DUIN           NPO1 1.452.000 kijkers
10       18-08-2014   Ma      LINDAS ZOMERWEEK     RTL4  1.414.000 kijkers

Bron: Stichting KijkOnderzoek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in