JCDecaux komt met ‘groene’ Mupi voor Lipton Ice Tea Green
De reclamezuil is letterlijk groen door onder andere de begroeiing.
JCDecaux heeft een speciale buitenreclamecampagne uitgerold voor Lipton Ice Tea Green. Het gaat om een zogenaamde Green Wall-Mupi. Deze reclamezuil is gemaakt van gerecycled plastic, heeft kleurrijke begroeiing en diverse vruchten en bloemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Verder is de tekst ‘Taste green, feel good’ te lezen. Er zijn vijf van dit soort uitingen geplaatst, namelijk in Amsterdam (Van Baerlestraat en Stadhouderskade), Rotterdam (Coolsingel en Beurstraverse) en Utrecht (Lange Jansstraat).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDeze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Unilever, Mindshare, Kinetic, True Ideas en JCDecaux en is tot en met 23 augustus op straat te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid