Internationale pitch rond Aiwa-merk
Sony heeft enkele Londense bureaus gepolst voor een wereldwijde creatieve pitch rondom het consumentenmerk Aiwa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoewel Sony afgelopen maand het Amsterdamse Strawberry Frog en BLD Europe uit Brussel nog had benaderd voor een pan-Europese pitch van Aiwa, zijn de plannen nu gewijzigd. De Europese pitch wordt nu een wereldwijde competitie, meldt Brand Republic. Aiwa moet gaan concurreren met merken als Sanyo, Hitachi en Toshiba. Sony wil het merk in de jongerenmarkt positioneren met hippe reclame die Aiwa moet onderscheiden van de concurrenten. Sony wilde de pitch aanvankelijk snel afronden, omdat Aiwa in april met een nieuw product komt (minidisc recorders die aan pc’s gelinkt kunnen worden). Welke Londense bureaus nu gaan pitchen, is niet bekend.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid