Overslaan en naar de inhoud gaan

Intermediair wil met ‘work-life platform’ gids zijn in het werkend leven

‘Je vindt bij ons meer dan alleen banen’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Intermediair heeft een nieuwe merkpositionering en een nieuw platform. Van oudsher staat het merk bekend om het uitgebreide vacatureaanbod, nu wil Intermediair zich ook richten op werkgeluk en ontwikkeling met een online platform.

related partner content for mobile comes here

Behoefte is veranderd


Bureau Greenberry werkte samen met Intermediair aan de herpositionering van het merk en de realisatie van het daarbij behorende platform en de campagne. Marketingmanager Danielle Robben: 'De behoefte van hoogopgeleiden is veranderd. Een gezonde balans tussen privé en werk is belangrijker geworden. Werknemers hechten meer waarde aan werkgeluk dan alleen geld verdienen. Daar speelt Intermediair op in door zich te presenteren als hét work-life platform en werkenden te helpen balans te vinden tussen werk en privé.'

Bureau Greenberry werkte samen met Intermediair aan de herpositionering van het merk en de realisatie van het daarbij behorende platform en de campagne. Marketingmanager Danielle Robben: 'De behoefte van hoogopgeleiden is veranderd. Een gezonde balans tussen privé en werk is belangrijker geworden. Werknemers hechten meer waarde aan werkgeluk dan alleen geld verdienen. Daar speelt Intermediair op in door zich te presenteren als hét work-life platform en werkenden te helpen balans te vinden tussen werk en privé.'

Zij vertelt dat je voortaan meer kunt vinden dan alleen banen. Op Intermediair.nl staan content, tools en onderzoeken over de arbeidsmarkt en de kansen die er liggen. Daarnaast is er een opleidingsvergelijker (in samenwerking met Springest) en zijn er natuurlijk vacatures. Intermediair richt zich ook op werkgevers, die kunnen zich profileren op het platform. Hun verhalen komen bij een grote doelgroep terecht via distributie binnen de Persgroep (Volkskrant, ADR, Trouw en Parool).

Nieuwe huisstijl


Daarnaast heeft Intermediair een nieuwe huisstijl. Daarover schrijven de makers: ‘De nieuwe huisstijl houdt de heritage van het merk in stand. Het logo symboliseert persoonlijke groei. De frisse kleuren en fonts geven een eigentijdse, positieve sfeer aan het merk. En er is een kenmerkende illustratiestijl geïntroduceerd.’

Daarnaast heeft Intermediair een nieuwe huisstijl. Daarover schrijven de makers: ‘De nieuwe huisstijl houdt de heritage van het merk in stand. Het logo symboliseert persoonlijke groei. De frisse kleuren en fonts geven een eigentijdse, positieve sfeer aan het merk. En er is een kenmerkende illustratiestijl geïntroduceerd.’

Een merkcampagne introduceert het nieuwe Intermediair als work-life platform voor hoogopgeleiden en presenteert de drie nieuwe domeinen. De campagne is te zien en te horen in print, online en op de radio.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in