Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Mazda online en offline verbindt

Het automerk laat zien dat met dynamic video advertising op basis van geodata een landelijke campagne ook lokaal relevant kan zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

[Door: JAAP VAN SANDIJK] 

Mazda wist al dat onlinecampagnes een hogere interactie met de consument opleveren wanneer de uiting wordt verrijkt met de vermelding van de dichtstbijzijnde dealer. Robert Vonk, manager online marketing & data bij Mazda, verwijst onder meer naar Facebook Canvas-campagnes van het automerk van ruim een jaar geleden. Met Facebook Canvas, dat is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten, beschikt de adverteerder over een miniwebsite binnen Facebook waarop een verhaal kan worden verteld. ‘Wij gebruikten afbeeldingen en maakten de campagne dynamisch door met behulp van geodata dealerlocaties en –plaatsen aan Canvas toe te voegen’, zegt Vonk.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in