Overslaan en naar de inhoud gaan

Energize ontwikkelt campagne voor brillencollectie Ørgreen + Yuniku

Collectie wordt op maat gemaakt met scan- en 3D-printtechnologie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Yuniku komt samen met het Deense merk Ørgreen met een collectie brillen die perfect aansluit op de vormen van een gezicht. Yuniku, onderdeel van Hoya Vision Care, kan namelijk met 3D-printtechnologie ‘s werelds eerste visie-gecentreerde brillen produceren. Met de scansoftware kan de beste positie van de glazen voor de ogen worden berekend.

related partner content for mobile comes here

Voor het montuur is een samenwerking aangegaan met het Deense brillenmerk Ørgreen. Samen komen de twee merken met de collectie Ørgreen + Yuniku, waarbij twaalf nieuwe modellen op maat kunnen worden gemaakt. De visuele campagne voor deze collectie met de merkbelofte ‘Designed around you’ is ontwikkeld door Energize. In de uitingen komen de scan- en 3D-printtechnologie naar voren.

Robin Pas, Creative Director bij Energize: 'Voor de campagne was het belangrijk om de sterke kanten van beide merken naar voren te brengen: het technische aspect van Yuniku en het minimalistische design van Ørgreen. En dat natuurlijk op voor de consument begrijpelijke manier dat de consument het begrijpt. Want eerlijk is eerlijk: eye-centric-vision is een vrij complex verhaal.’

Credits


Verantwoordelijk bij klant: Roberto Pantaleoni (Hoya), Giordano Capuano (Ørgreen)
Bureau: Energize
Fotografie: Alek Bruessing
Beeldbewerking: Rutger Luijs (Luminous)


Fotografie: Alek Bruessing
Beeldbewerking: Rutger Luijs (Luminous)


Beeldbewerking: Rutger Luijs (Luminous)

Beeldbewerking: Rutger Luijs (Luminous)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in