Overslaan en naar de inhoud gaan

Coopr na bureaupitch aan de slag voor Shell Retail

Voor het 'vertellen van de verhalen over de food- en drankproducten'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Rotterdamse bureau Coopr is aan de slag gegaan voor de retailtak van Shell Nederland. De keuze viel op Coopr na een bureaupitch door de 'combinatie van strategisch inzicht, het snappen van de markt en creativiteit'.

related partner content for mobile comes here

Shell Retail zocht een bureau dat kan helpen met het vertellen van de verhalen over de food- en drankproducten en de herkomst ervan, aldus Wiebe Bevelander, marketing- en communicationsmanager. 'Het aanbod van Shell Retail is de afgelopen jaren sterk veranderd. Tanken is inmiddels niet meer alleen de hoofdreden van een stop bij een tankstation, dat zijn eten en drinken steeds vaker.'  

Mieke Smid, senior consultant bij Coopr, is supertrots op de 'wereldspeler van formaat'. Er ligt een mooie uitdaging 'om van toegevoegde waarde te zijn voor de juiste profilering van de Nederlandse retailtak van Shell', stelt ze. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in