Overslaan en naar de inhoud gaan

Honda brengt interactie tussen TV en iPhone

Vrijwel elk automerk heeft de laatste jaren reeds diverse mobile marketing campagnes opgezet. Honda zet nu voor haar Jazz-model een mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vrijwel elk automerk heeft de laatste jaren reeds diverse mobile marketing campagnes opgezet. Honda zet nu voor haar Jazz-model een mobile marketing innovatie in. Met de Honda Jazz iPhone app kun je de karakters uit de TV-commercial met een beweging naar je mobiel laten schieten. Om deze interactie tussen de televisie commercial en de iPhone mogelijk te maken wordt gebruik gemaakt van Audio Recognition (denk aan oa de Shazam app). Doelstelling van deze campagne is overigensa Engagement bij een nieuwe doelgroep creeeren en niet zozeer Direct Sales.

related partner content for mobile comes here

Deze automotive mobile marketing campagne laat goed zien dat audio recognition als interactieve brug tussen de televisie en mobiele telefoon gebruikt kan worden. Met de accelerometer en gyrometer zou je de interactieve mogelijkheden met de televisie zelfs nog meer kunnen vergroten tot een soort Wii-mote ( draadloze besturing van de Nintendo spelcomputer).

Zie video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in