Overslaan en naar de inhoud gaan

Betalen met je mobiel bij Starbucks

In mijn optiek is ‘Mobiel betalen’ nog de laatste schakel voordat de mobiele telefoon één van de belangrijkste marketingkanalen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In mijn optiek is ‘Mobiel betalen’ nog de laatste schakel voordat de mobiele telefoon één van de belangrijkste marketingkanalen gaat worden. geven aan dat 2010 wel gezien kan worden als doorbraak voor Mobile Marketing & Advertising. Het wordt door alle grote adverteerders serieus genomen en niet meer gezien als ‘cherry on the cream of the pie’ mbt marketingbudgetten.

related partner content for mobile comes here

De doorbraak van mobiel betalen kunnen we dit jaar verwachten en koffieketen Starbucks neemt vandaag alvast het voortouw. Sinds vandaag kun je namelijk bij de circa 6.000 Amerikaanse Starbucks vestigingen met je iPhone en Blackberry (Android is onderweg) betalen. Je kunt met de Starbucks Card-app een keuze maken en vervolgens de barcode over een 2D barcodescanner halen, die bij de kassa in de vestiging staat. Betaling verloopt via Credit Card of Pay Pal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in