Overslaan en naar de inhoud gaan

Belang Sanoma in Fashionchick.nl

Sanoma Digital wordt aandeelhouder in No Search, moederbedrijf van onder meer shoppingsite Fashionchick.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma Digital wordt aandeelhouder in No Search, moederbedrijf van onder meer shoppingsite .

related partner content for mobile comes here

Beide partijen gaan ´intensief´ samenwerken. Sanoma ziet fashion als belangrijke pijler met titels als Grazia, Marie Claire, Cosmopolitan en . Met de deelname in Fashionchick.nl voegt Sanoma hier een performance based tak aan toe.
Sander ten Dam, Performance Based director Sanoma Digital: ´Fashion is voor Sanoma een belangrijk segment en online fashion is in e-commerce de snelst groeiende categorie. Deelname in Fashionchick.nl is strategisch gezien dus een logische stap.´
Fashionchick.nl biedt een combinatie van online fashion shops en social shopping elementen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in