Overslaan en naar de inhoud gaan

ESAG lanceert televisiecampagne

In navolging op de verschillende terroristische aanvallen, zal in de week van 3 oktober een televisiecampagne gestart worden met het thema…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne zal te zien zijn op RTL 4 van 4 t/m 16 oktober. De boodschap die 30 seconden duurt zal veel punten aanhalen die al gemaakt zijn in de tot nadenken stemmende krantencampagne die in het najaar van 2003 bij lezers in een tiental Europese landen is geïntroduceerd.

related partner content for mobile comes here

"We willen mensen bewust maken van de volstrekte nutteloosheid van terrorisme", zegt Jörg Borgwardt, woordvoerder van ESAG.

De televisiecampagne zal op landelijke televisie in tien verschillende Europese landen worden uitgezonden, en op Euronews. Elke boodschap richt zich op een specifiek aspect van terrorisme. Er zal geen direct geweld zichtbaar zijn, alleen de gevaren van terrorisme - vooral met betrekking tot Europa.

Borgwardt zegt dat de advertentie- en televisiecampagne van ESAG een groeiende publieke zorg over terroristische dreiging laat zien. Ook laat de campagne de noodzaak voor meer communicatie, coordinatie en wetten zien om dit probleem op te lossen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in