ESAG lanceert televisiecampagne


De campagne zal te zien zijn op RTL 4 van 4 t/m 16 oktober. De boodschap die 30 seconden duurt zal veel punten aanhalen die al gemaakt zijn in de tot nadenken stemmende krantencampagne die in het najaar van 2003 bij lezers in een tiental Europese landen is geïntroduceerd.
"We willen mensen bewust maken van de volstrekte nutteloosheid van terrorisme", zegt Jörg Borgwardt, woordvoerder van ESAG.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe televisiecampagne zal op landelijke televisie in tien verschillende Europese landen worden uitgezonden, en op Euronews. Elke boodschap richt zich op een specifiek aspect van terrorisme. Er zal geen direct geweld zichtbaar zijn, alleen de gevaren van terrorisme - vooral met betrekking tot Europa.
Borgwardt zegt dat de advertentie- en televisiecampagne van ESAG een groeiende publieke zorg over terroristische dreiging laat zien. Ook laat de campagne de noodzaak voor meer communicatie, coordinatie en wetten zien om dit probleem op te lossen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid