Overslaan en naar de inhoud gaan

Edward Knol managing director Maxus

Edward Knol (42) is per 1 oktober als managing director in dienst getreden bij Maxus. Hij volgt daarbij Rosita Wijngaarde op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Knol heeft de afgelopen 20 jaar in verschillende internationale marketingrollen gewerkt, zowel in Europa als in de Verenigde Staten. Tijdens zijn laatste 10 jaar deed hij bij Philips en K-Swiss ruime strategische merkmanagement en media ervaring op.

related partner content for mobile comes here

Ruud Wanck (Chairman GroupM Benelux, waarvan Maxus onderdeel is): 'Maxus is nu wereldwijd al 3 opeenvolgende jaren het snelst groeiende mediabureau in de wereld, volgens Recma-cijfers. Maxus is inmiddels dan ook een vaste waarde binnen het medialandschap geworden en met de komst van Edward als managing director met zijn brede marketing en communicatie ervaring willen we de succesvolle en onderscheidende propositie van Maxus ook in Nederland volledig gaan uitbouwen.'

'Als adverteerder hechtte ik veel waarde aan de partnerships met mijn bureaus. Het lijkt me een prachtige uitdaging dat partnership gevoel nu te bieden vanuit bureauzijde. Zeker in een tijd dat het media landschap meer in beweging is dan ooit. En Maxus heeft met haar relationship media een hedendaags model ontwikkeld dat ik graag uitdraag', aldus Edward Knol.

Knol rapporteert aan Frederico de Nardis, ceo Maxus Europe en Ruud Wanck, chairman GroupM Benelux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in