Overslaan en naar de inhoud gaan

E-Village: goede vooruitzichten e-mailmarketing

E-mail marketing zit in de lift, aldus e-mailmarketingbureau E-village.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau constateert een groei in zowel aantallen verzonden e-mails als in het percentage geopende mails. 'Bedrijven gaan inzien dat de tijd rijp is voor professionele e-mailcampagnes. Budgetten nemen toe en dit vertaalt zich in een stijging van het aantal verzonden e-mailings,' aldus Robert Rebergen, managing-partner E-Village.

related partner content for mobile comes here

Ten opzichte van het voorgaande jaar werden 55,8% meer e-mails geopend en werd er 45,9% meer geklikt. Het overall dataverkeer nam toe met 54%. Om deze groei te verwerken, werd eind vorig jaar een tweede datacenter in gebruik genomen.

De groei in aantallen verzonden e-mailings biedt een positief vooruitzicht voor de branche in 2013,' aldus Rebergen. 'Het is duidelijk merkbaar dat e-mailmarketing een prominentere rol gaat spelen in de marketingstrategie van veel organisaties.'

E-Village wist vorig jaar bijna vijftig nieuwe klanten aan zich te binden, waaronder Philips en Zilveren Kruis Achmea.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in