E-Village: goede vooruitzichten e-mailmarketing


Het bureau constateert een groei in zowel aantallen verzonden e-mails als in het percentage geopende mails. 'Bedrijven gaan inzien dat de tijd rijp is voor professionele e-mailcampagnes. Budgetten nemen toe en dit vertaalt zich in een stijging van het aantal verzonden e-mailings,' aldus Robert Rebergen, managing-partner E-Village.
Ten opzichte van het voorgaande jaar werden 55,8% meer e-mails geopend en werd er 45,9% meer geklikt. Het overall dataverkeer nam toe met 54%. Om deze groei te verwerken, werd eind vorig jaar een tweede datacenter in gebruik genomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe groei in aantallen verzonden e-mailings biedt een positief vooruitzicht voor de branche in 2013,' aldus Rebergen. 'Het is duidelijk merkbaar dat e-mailmarketing een prominentere rol gaat spelen in de marketingstrategie van veel organisaties.'
E-Village wist vorig jaar bijna vijftig nieuwe klanten aan zich te binden, waaronder Philips en Zilveren Kruis Achmea.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid