
Het onderwerp organisatie-identiteit komt steeds meer in de belangstelling te staan van merk-, reputatie- en organisatie bouwers.
Maar, we hebben slechts beperkt inzicht in hoe Nederlandse organisaties omgaan met identiteitsvraagstukken. Concrete cijfers ontbreken.
Hoe en wanneer zetten Nederlandse organisatie identiteit in? Waar zien zij de relevantie van identiteit?
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWEn hoe gaan ze om met identiteitsvraagstukken? Hoe verschillen sectoren van elkaar op deze vragen? En welke invloed heeft de omvang van de organisatie hierop? Om maar een maar interessante vragen op te noemen.
Via deze link kun je deelnemen aan het onderzoek.
De resultaten worden gepresenteerd tijdens Het Identiteitscongres 2013 op 26 maart en daarna gepubliceerd binnen de titels van Adformatie Groep .
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee