Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijven onderschatten contentwaarde

De organisatie van content is bij veel organisaties nog niet goed ingericht. Dit heeft negatieve gevolgen voor de effectiviteit van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel organisaties onderschatten de waarde van content bij het streven naar hun doelen, en de kracht van content om van elk klantcontactmoment een waardevol moment te maken.
Content is hét ingrediënt voor elk contact dat een organisatie met haar doelgroepen heeft en de sleutel voor een betere interactie met klanten, stelt De Heer. Door content strategisch in te zetten wordt elke stap in het klantproces ondersteund en krijgt een organisatie meer waarde voor klanten. Met content waarde maken kan alleen met een goede contentstrategie, de juiste contentinstrumenten en een goed uitgebalanceerde contentmanagementorganisatie. 'Een goede contentstrategie is immers hét instrument om prospects te verleiden en klanten te binden.'

related partner content for mobile comes here

Content organizing in de praktijk verschijnt binnenkort in een tweede, herziene editie. In het boek zijn meer dan 150 contacten met bedrijven en organisaties verwerkt tot praktijkcases, methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het gebied van contentorganisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in