MPG en Media Contacts wordt Havas Media


Havas kondigt vandaag aan de labels MPG en Media Contacts opgaan in Havas Media. Dat geldt ook voor andere gespecialiseerde labels onder de Havas-vlag, zoals Socialyse (social media).
Bovendien wordt de organisatie gewijzigd en vereenvoudigd. Het doel van de wijziging is om ‘de meest innovatieve en klantgerichte mediagroep’ te creëren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe herstructurering en nieuwe naam brengen de mediadivisie van Havas in lijn met de creatieve divisie ‘Havas Worldwide’.
Havas Media wil de digitale expertise in de kern van de organisatie brengen, met specialistische diensten, zoals Artemis (data driven campagne management systeem), Socialyse (social media specialisten), Mobext (mobile specialisten) en Affiperf (online en offline - real time bidding- trading desk).
Roel van den Borne, CEO van Havas Media Nederland is van mening dat niemand zich nog een ‘silobenadering van marketing communicatie’ kan veroorloven. Van den Borne: ‘Meer dan ooit, vraagt deze tijd om een geïntegreerde aanpak.’
Elk team bij Havas Media bevat volgens Van den Borne straks experts van alle mediumtypen online en offline.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid